سوالات متداول

تعدادی از پرسش‌های متداول شما عزیزان پیرامون محصولات فروشگاه هل باکس به همراه پاسخ در ادامه آورده‌شده‌ است.

آیا برای خرید از فروشگاه حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، اگر بدون وارد شدن در سایت ، محصول مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه کرده باشید، باید در مرحله نهایی کردن خرید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد سایت شوید. اگر قبلا حساب کاربری نداشته‌اید هم می‌توانید براحتی با وارد کردن مشخصات خود، عضو سایت شوید.

آیا امکان خرید به صورت تلفنی هم وجود دارد؟

خیر، امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی وجود ندارد.تمامی مراحل خرید و پرداخت از طریق فروشگاه اینترنتی هل باکس می باشد.

من سفارش خود را ثبت کرده ام ولی هنوز تأییدی دریافت نکرده ام. مشکل از کجاست؟

ممکن است سفارش شما هنوز تکمیل نشده باشد و آیتم های آن هنوز در سبد خرید موجود باشد، اگر اینگونه بود باید سفارش خود را تکمیل کنید تا آیتم ها از سبد خرید خارج شوند. اگر آیتمی در سبد خرید نیافتید، به احتمال زیاد سفارش شما با موفقیت ثبت شده اما ممکن است ایمیل و شماره موبایل خود را صحیح وارد نکرده اید. اگر شماره موبایل هم صحیح است، قسمت اسپم های ایمیل خود را نیز چک کنید. اگر باز هم از ثبت شدن سفارش خود مطمئن نیستید، با ما تماس بگیرید.

آیا شما بر روی محصولات خود، مالیات بر ارزش افزوده هم دریافت می کنید؟

کلیه قیمت های نمایش داده شده در سایت، با احتساب مالیات بر ارزش افزوده بوده و شما مبلغ اضافه تری بابت مالیات پرداخت نخواهید کرد.

چگونه می‏‌توانم مبلغ سفارش را پرداخت کنم؟

شما می توانید از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت هل باکس ،‌ هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. چنانچه مبلغی از حساب شما کسر گردیده، ولی به حساب سایت واریز نشده باشد سفارش نهایی نمی شود. لذا شما باید طی تماس تلفنی این موضوع را به تیم فروش هل باکس اطلاع دهید. اگر مشکل حل نشد، باید 72 ساعت صبر نموده و اگر طی این مدت وجه واریزی از سوی بانک مسترد نگردید، آنگاه با پشتیبانی بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس گرفته و نسبت به رفع مغایرت اقدام نمایید. در تمام این مراحل گروه ما در کنار شما خواهد بود.